Zdravo hujšanje

Živim zdravo in hujšam

Če smo si med novoletne sklepe zapisali izgubo odvečnih kilogramov, se mnogi tem času verjetno že mučimo s katero od diet. Na spletu in v literaturi jih je najti nešteto, vsaka ponuja drugačen način, vse pa obljubljajo izredne, običajno celo zelo hitre rezultate. Pa je res mogoče shujšati hitro in pri tem ne škodovati svojemu zdravju?

Diete
Strokovnjaki izrecno odsvetujejo odločitev za eno od modernih, trendovskih diet, ki zahtevajo kako drastično spremembo prehranjevalnega režima – denimo stradanje, izločanje ene ali večih prehranskih skupin in podobno. Dokazano je namreč,  da tovrstne diete škodujejo našemu metabolizmu, predvsem pa jih ni mogoče vzdrževati dolgo časa.

Manj kalorij, več gibanja
Osnovno navodilo, ki ga je treba pri hujšanju držati pravi, da moramo zaužiti manj kalorij, kot jih porabimo, hkrati pa je treba spremeniti svoj način življenja: zdravo, zmerno in raznoliko prehranjevanje naj postane del našega vsakdana. In še ena pomembna zadeva: brez redne rekreacije ne bo šlo.

Če nam bo uspelo v svoje življenje vnesti nekaj zdravih sprememb, nam bo telo hvaležno, to pa bo pokazalo tudi s počasnim, a vztrajnim izgubljanjem odvečnih kilogramov, odličnim počutjem, lepšim izgledom in večjo ustvarjalnostjo.

Kaj pomeni zdravo hujšanje?

  • Kalorije: tudi v času hujšanja moramo zaužiti 1000 kalorij dnevno. Priporočljivo je izgubljati med pol in kilogramom teže na teden.
  • Tekočina: strokovnjaki priporočajo, da dnevno popijemo 3 decilitre vode na vsakih 10 kilogramov svoje teže. Vod nam bo pomagala odstranjevati strupe iz telesa, hkrati pa bomo zaradi popite tekočine imeli tudi večji občutek sitosti. Voda (ali nesladkan čaj) bo poskrbela, da ne bomo imeli hudih napadov lakote, hkrati pa bo tudi pospešila naš metabolizem.
  • Razvade: odpovejmo se avtomatom v službi in lokalom s hitro prehrano po njej. Omejimo alkohol (ena enota za ženske in dve za moške) in sladke pijače – še najbolje je, če oboje kar črtamo.
  • Prehranjevanje: Jejmo večkrat, štiri do pet obrokov na dan je najbolje, a ti naj bodo manjši. Obrokov ne preskakujmo, čas med njimi naj ne bo daljši od pet ur, po šesti zvečer pa z njimi zaključimo.
  • Prehranjevanje: Jejmo večkrat, štiri do pet obrokov na dan je najbolje, a ti naj bodo manjši. Obrokov ne preskakujmo, čas med njimi naj ne bo daljši od pet ur, po šesti zvečer pa z njimi zaključimo.
  • Vadba: vsak dan vsaj 30 minut namenimo gibanju. Ne bo nam pomagalo samo pri izgubi kilogramov, ampak tudi pri preprečevanju bolezni, visokega pritiska, osteoporoze, predvsem pa se bomo laže ubranili vsakodnevnega stresa.
© Tosama. Online store by Shopamine. Cookie SettingsMeine datai
            /de/o-tosami
                    /de/o-tosami/osnovni-podatki
                            /de/o-tosami/osnovni-podatki/ostali-podatki
                    /de/o-tosami/zgodovina
                    /de/o-tosami/tosama-po-svetu
                    /de/o-tosami/druzbena-odgovornost
                    /de/o-tosami/kariera
                    /de/o-tosami/prodajna-mesta-in-kontakti
                    /de/o-tosami/poslanstvo-in-vizija1
            /de/izdelki-in-blagovne-znamke
            /de/blagovne-znamke
            /de/razvoj-in-proizvodnja
                    /de/razvoj-in-proizvodnja/patenti
                    /de/razvoj-in-proizvodnja/zagotavljenje-kakovosti
                    /de/razvoj-in-proizvodnja/certifikati
            /de/prodajna-mesta
            /de/novosti-in-objave
        

Cookies erleichtern die Bereitstellung unserer Dienste.  Mit der Nutzung unserer Website erklärst du dich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden.   

More Information
×
Cookie policy for website Tosama

What are cookies?

Cookies are small files, which the server sends to the user's browser while browsing the website. Received cookie is then loaded to the device (computer, tablet, smart phone) that is used to access the website.

Websites use different types of cookies.

  1. Website uses cookies that are mandatory for site's basic functionality and among other things allow the user to add items to basket, go to checkout, etc.
  2. Website uses cookies that gather information of the usage of the website. These tracking cookies enable the analysis of visits and browsed content. These cookies are anonymous and do not allow the tracking of specific identified user.
  3. Website uses cookies that enable anonymous tracking of information. These advertising cookies are used to tailor our advertising to your needs.

  You can always change your cookie settings by clicking the link in the footer of this page.

Your Settings

These are always enabled cookies required for basic site functionality. These include cookies that allow you to be remembered as you explore the site within a single session or, if you request, from session to session. They help make the shopping cart and checkout process run smoothly as well as assist in security issues and conforming to regulations.

These analytics cookies allow us to improve the site's functionality by anonymously tracking usage. In some cases these cookies improve the speed with which we can process your request, allow us to remember site preferences you've selected and help connect you to your social networks.De-selecting these cookies may result in poorly-tailored recommendations and slow site performance. You also may not be able to share effectively with Facebook, Twitter, or other social networks.

These cookies collect information to help better tailor advertising to your interests. The data collected is anonymous; it is not collected with any personal information you may have shared about yourself. De-selecting these cookies may result in seeing advertising that is not as relevant to you.

Tosama
×
toto karton

Čestitamo, 

ker ste kupili 8 pkt izdelka to.to soft krpice 100 kos lahko z kodo KARTON10 uveljavljate 10 % popust na krpice.